Esparreguera rep l’escultura que l’acredita com a Capital Europea de les Passions durant EL 2022

Aquest dilluns 8 de novembre, el Sr. Jordi Ros, membre de la Junta d’Europassion, ha fet entrega de l’estatueta, que acredita a la ciutat d’Esparreguera com a capital europea de les passions, a l’alcalde d’Esparreguera el Sr. Eduard Rivas, que estava acompanyat pel regidor de cultura el Sr. Juan Jurado, el president de la Federació Catalana de Passions Sr. Jordi Carapuig, el rector de la Parròquia d’Esparreguera Mn. Ramon Maria Bosch Vendrell, el president i la vicepresidenta de la Passió d’Esparreguera, el Sr. Enric Galceran i la Sra. Nani Guevara. El lliurament s’ha fet excepcionalment a l’Ajuntament d’Esparreguera, ja que a causa de la pandèmia no ha estat possible recollir-ho a la ciutat organitzadora del 2021, ŠkofjaLoka (Eslovènia).

L’associació de l’Europassion va néixer a Esparreguera en una trobada on tres Passions catalanes (Ulldecona, Olesa de Montserrat i Esparreguera) i tres passions franceses (Loudéac, Nancy i Masevaux) van posar la primera pedra en la fundació d’aquesta nova associació que no ha parat de créixer fins a arribar a l’actualitat, amb 86 passions de 16 països d’Europa. L’any 2022 se celebra el 40 aniversari i per aquest motiu Esparreguera va demanar ser la seu de la trobada anual.

Les dates de la trobada de l’any vinent seran del 4 al 6 de març i Esparreguera acollirà centenars de col·laboradors de les diferents passions de tota Europa i s’omplirà d’activitats culturals, organitzades entre la Passió d’Esparreguera i la Federació Catalana de Passions.

Previous
Previous

Reunió amb l'Arquebisbe de Tarragona

Next
Next

Assemblea general d’inici de temporada de la Federació Catalana de Passions